V kondici po ASK ramene (PDF)

Zůstaňte v kondici i po artroskopii ramene

Kategorie: ,

Popis

Artroskopie ramene je častou ortopedickou operací. Zotavení po operaci je poměrně zdlouhavé, a tak dochází ke zhoršení fyzické kondice. A to nejen v oblasti operovaného kloubu, ale celkové fyzické kondice celého těla. Proto jsem připravila krátký průvodce pro udržení kondice po této operaci. Naučte se cvičit po artroskopii ramene, buďte aktivní a udržujte se tak zdraví i v kondici.

Co průvodce obsahuje?

• Doporučení fyzické aktivity s ohledem na operovaný kloub
  • Jak se pomalu vrátit k pohybu
  • Kdy začít s pohybem
  • Plán cvičení pro posílení svalů dolních končetin s ohledem na operovaný kloub
  • Úprava jídelníčku po operaci

Díky tomuto průvodci se budete moci na nějaký čas stát svým vlastním fyzioterapeut. S velkou pravděpodobností docházíte na fyzioterapii a postupně rozcvičujete a posilujete svaly v oblasti ramene. To zabírá mnoho času, a tak většinou v rámci návštěvy není prostor konzultovat celkovou fyzickou kondici. Právě proto sdílím na 7 stránkách, jak svou kondici podpořit i v čase po operaci. S tímto průvodcem můžete cvičit bezpečně a bez strachu o operované ramene.

Proč pracovat na své kondici? Dobrý fyzická kondice je základem celkového zdraví. Nejen pohybové, ale také zdraví srdce, zažívání i mozku. Nedostatek pohybu je spojen s vyšším výskytem chronických onemocnění jako je vysoký krevní tlak, bolesti zad nebo deprese.

Jaké obtíže mohou vzniknout vlivem nedostatečné aktivity po artroskopii ramene?

• Zvýšení tělesné hmotnosti (následkem může být také zvýšení krevní tlak či cholesterol)
  • Bolesti zad a kloubů
  • Snížení fyzické kondice
  • Horší průběh pooperačního hojení
  • Vyšší riziko psychický obtíží

Co dál? Rádi byste pozvedli své cvičení a režimová opatření ještě o úroveň výš? Zvolte konzultaci pro navržení osobního plánu, který bude navržen s ohledem na Vše možnosti a s cílem zajistit maximální zdraví.

Průvodce pro Vás připravila Veronika Pechová. Veronika je fyzioterapeut s praxí s především s ambulantními pacienty s bolestivými stavy, po operacích a úrazech. Vzhledem k tomu, že v rámci návštěv na fyzioterapii vždy nestihne vše potřebné, Veronika vytváří obsah zde na Fyziofitness v podobě článků, videí nebo plánů cvičení.

Recenze

Zatím zde nejsou žádné recenze.

Buďte první, kdo ohodnotí “V kondici po ASK ramene (PDF)”

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *