O Fyzio Fitness

Fyzio Fitness je online platforma zaměřená na zprostředkování informací o fyzioterapii, prevenci bolestí a zdravém životním stylu. Cílem tohoto webu je zpřístupnit, co nejvíce informací lidem, kteří se zajímají o své zdraví a pomoci jim tak žít zdravý a šťastný život.

Mnoho informací najdete v sekci Blog, kde můžete najít velký počet článků zaměřených jak teoreticky tak prakticky. Mezi nejčastější témata patří bolesti zad a kloubů, preventivní opatření a ukázky cvičení, které můžete provádět v pohodlí domova. Je zde také kategorie zaměřena přímo na běhání, jelikož je běh jeden z nejčastějších sportů.

JJNP3300

Novou sekcí jsou online konzultace, které přináší možnost úpravy životního stylu přímo na míru klientovi a to dle jeho časových možností.

Ve fázi příprav jsou aktuálně i online kurzy, díky kterým budete moci zapracovat na vlastním zdraví. V těchto kurzech se dovíte jak teoretické znalosti, tak se naučíte praktické dovednosti vycházející z běžné fyzioterapeutické praxe. Díky online kurzu se vyhnete objednání a následné dlouhé čekací lhůtě. S kurzem budete moci začít ihned po zapsání a procházet jednotlivými částmi podle svých možností.

Součástí FyzioFitness je také YouTube kanál, na kterém aktuálně vycházejí videa 2x do měsíce. Ve videích se dovíte odpovědi na časté otázky z oblasti fyzioterapie, ale také praktické tipy pro prevenci bolestí zad nebo rady k běhu.

bolest při běhu

O autorovi

Moje jméno je Veronika, vedu platformu Fyzio Fitness, jsem fyzioterapeutka, spisovatelka a aktuálně intenzivně pracuji na přípravě online kurzů a dalších vzdělávacích akcí pro širokou veřejnost. Ráda bych lidem nabídla možnosti, díky kterým mohou sami přispět svému zdraví a předcházet tak bolestem a nemocím. Věřím, že své zdraví máme v rukou hlavně my sami a je důležité se o něj starat. I v případě léčby nemocí věřím spíše ve spolupráci pacienta s lékařem či fyzioterapeutem než v odevzdání svého osudu v někoho jiného. Každý člověk je totiž odborníkem na své vlastní tělo a to v kombinaci se znalostmi zdravotníků je cestou k vyléčení a životu bez bolesti. Založit Fyzio Fitness jsem se rozhodla proto, abych mohla být průvodcem ke zdravému životu co nejvíce lidem a tedy nejen pacientům, s kterými se setkávám ve své praxi.

Kontaktovat mě můžete přes tento jednoduchý formulář nebo na emailu info.fyziofitness@gmail.com

DSC01089